Cleansing Milk 聰明洗面奶 及 Toning Lotion 醒目爽膚水
起泡潔面劑越洗皮膚越乾 😰使用爽膚水後肌膚又開始出暗粒 ⁉️😨 其實妳有可能係用錯潔面產品,日日襲擊皮膚還認為自己正在護膚😣 錯誤的潔面方法係引致缺水又出粒粒的元兇❗
👩‍🎓教主百科: 【日常護膚讓肌膚變更年輕👩🏻✨
教主今次為大家推介:聰明洗面奶及醒目爽膚水
YOGI Cleansing Milk 聰明洗面奶
聰明洗面奶的優質水溶性潔膚成份,聰明地集清潔、保護、保濕、滋養等功能!清潔得嚟又可提升皮膚嘅保護功能,伸延用法穩定皮膚滋潤度。
[清潔面部]
除去肌膚之不潔物,又能溫和卸妝
[清潔頭部]
消除頭皮乾燥,減少頭皮屑
[清潔身體皮膚]
修護柔滑身體肌膚
內含:
山梨醇:具有良好的保濕性,亦有抗菌和抗炎作用,補充肌膚水份。
蓖麻油:能修護和滋潤乾燥皮膚,同時防止死皮堆積。
甘菊:可以舒緩抗敏,不會引起刺激及過敏問題。
YOGI Toning Lotion 醒目爽膚水
清潔後皮膚的水之薄膜受到破壞,必須以同牌子同系列的爽膚水作即時修護,防止水份流失及平衡皮膚pH酸鹼值,提升皮膚的吸收功能。
內含:
天然植物金縷梅、尿囊素都是優質的保濕成份,醒目地填補水之薄膜同時平衡皮膚pH酸鹼值,令肌膚保持清新及緊緻,膚色均勻及光澤,持久擁有完美潔淨感覺。保濕成分以可餵飽死皮,就好似畀左買路錢一樣,飽肚的死皮不會吸收後續搽上的精華同面霜,珍貴護膚成份才可直達肌底。洗完面記得用Toning Lotion 醒目爽膚水加倍護膚效果。
〰️ 教主百科 📣 〰️
聰明洗面奶可以令面部粒粒大大減少,頭髮變得柔順 💇 ,身體皮膚細滑!一支聰明洗面奶可以使用於洗面洗頭以及全身。而醒目爽膚水就填補洗完面後被破壞嘅水脂薄膜💧減少水份流失,伸延用途:
☑️ 使用棉花塗上面部增加皮膚緊緻度
☑️ 噴在頭部皮膚可以保濕護髮
☑️ 噴在身體皮膚可以防止乾燥
⚠️ 快啲click 👇 以下呢條片睇下校長同大家分享點樣使用聰明洗面奶同埋醒目爽膚水啦 😍‼️
——————————————

Facebook:

https://www.facebook.com/bwbeauty.com.hk/
Whatsapp: 9210-5284
電話: 2504-2008
分店網絡:銅鑼灣︱尖沙咀︱荃灣