011【動手做一個方便快捷嘅過夜面膜】

想做一個簡單又方便?快捷嘅過夜面膜?好簡單,Grace提議選擇使用含『黏多醣』、『輔酵素Q10』或『神經醯胺』成份的面霜,取出體積約兩個五元嘅面霜,再加入10滴甘松香精油,兩者混合後就成為一個可以過夜嘅面膜。

《面霜➕香薰油=過夜面膜》

?過夜面膜敷一晚後,☀️第二朝用清水沖洗,一方面可修正皮膚屏障,減輕皮膚出現過敏反應,另一方面可幫助加強皮膚嘅復修力,提高肌膚滋潤度。

《敷面膜原來都要講時機?》

敷面膜同?飲湯嘅道理一樣,人人都知飲湯有益,但幾時飲,飲邊款湯水對當時嘅身體最有益,你哋又知唔知?純粹敷「保濕面膜」,感覺好像水潤咗,但好快又會乾返。皮膚就咁就會浪費咗一個keep up配額。長期咁做嘅話,輕則皮膚瑕疵不退,重則加速皮膚老化。

《從皮膚生理角度了解護膚》

  1. 皮膚屬厭水性,親油性。
  2. 表皮中嘅角質層(健康的死皮),要呈現整齊嘅「水潤三角」保護網狀紋,先可以達到皮膚水油平衡分泌功能。
  3. 表皮中嘅基底層(生發層),健康嘅狀態唔會有滲漏現象。

首先在皮膚營養金字塔的基礎第一層和第二層,我哋要✅做好保護,❌唔好襲擊(即磨砂、過度清洗、不當護膚等),重建皮膚屏障「水潤三角」保護網狀紋。敷面膜就喺皮膚營養金字塔第三層,幫助皮膚將面膜中嘅針對性配方分子抓緊,成效當然要視乎個別嘅皮膚,因應其質素和需要選擇面膜,從而令皮膚質素更進步。